LOGIN

  

Regjistrohu

Rekupero Password


Foto

Galleria :
foto



Newsletter


Mund të regjistrohesh ose të fshihesh

Njoftime

Kofiçentet e lendeve me zgjedhje
Kofiçentet e lendeve me zgjedhje te MSH-se 2015
më 10-03-2015 [10:27]


Kofiçentet e lendeve me zgjedhje
Kofiçentet e lendeve me zgjedhje te MSH-se 2015
më 10-03-2015 [10:27]


Formulari A1 dhe A1Z dhe Udhëzimet për plotësimin e tyre
Formulari A1 dhe A1Z dhe Udhëzimet për... vazhdo lexo a leggere la news: Formulari A1 dhe A1Z dhe Udhëzimet për plotësimin e tyre>>
më 25-02-2015 [19:13]


Rregullore e MSH-se 2015
Rregullore e MSH-se 2015 shkarko materjalin... vazhdo lexo a leggere la news: Rregullore e MSH-se 2015>>
më 13-02-2015 [13:17]


Udhezim Per kualifikimin e mesuesve
Udhezim Per kualifikimin e mesuesveshkarko... vazhdo lexo a leggere la news: Udhezim Per kualifikimin e mesuesve>>
më 13-02-2015 [13:07]


.

Ne linje

Hyrje gjithsejt:19204

faq.vizituar:40729

Hyrje sot 0

Faqe sot 0


Perdorues Online:2
Anonim: 2
Te Regjist:0


A.2 Orientimi i motivuar i nxenesve sipas kapaciteteve



     Marredheniet e reja ekonomike, perpjekjet per zhvillimin social dhe ekonomik te orientuar ne ekonomine e tregut diktoi ne radhe te pare re£ormimin e sistemit arsimor, ne te gjitha drejtimet si te formes dhe permbajtjes: ate kurrikular dhe te procesit mesimor qe jane bazen e sistemit arsimor.Keshtu vazhdimisht kurrikula e arsimit parauniversitar, procesi i mesimdhenie-mesimnxenies kane qene dhe jane objekt ndryshimesh dhe permiresimesh . U ndryshua struktura dhe u kalua ne arsim te detyrueshem 9- vjecar, duke e a£ruar sitemin tone arsimor parauniveritar me ate te BE- se.Arsimi fillor dhe ai i mesem i ulet perqendrohen ne shkrim e lexim, matematike, njohuri per shoqerine e shendetin, si dhe ne pervetesimin e njohurive dhe aftesive per te qene pjese aktive ne nje shoqeri demokratike te bazuar ne njohurite. Niveli i arsimit te mesem te larte do te ndertohet duke u bazuar ne nivelin e arsimit te detyruar dhe do te zhvilloje njohurite e nxenesve per jeten e perditshme ne nje ekonomi tregu te nje bote demokratike. Ne kete nivel degezohen dy drejtime. Drejtimi i pare, i pergatit dhe orienton nxenesit per te vazhduar shkollen e larte, ndersa drejtimi tjeter i pajis ata me aftesite e shkathtesite profesionale te nevojshme, per t' u bere anetare produktive te shoqerise, qysh me mbarimin e shkolles se mesme. Pikerisht dhe shkollat e arsimit te detyruar duhet te punojne, te identifikojne kategorizimin e nxenesve dhe te orientojne nxenesit e tyre ne dy drejtimet e shkolles se mesme, pasi, nese nuk do punohet sakte dhe qarte nga shkollat, pervete specifikat e shkollave te mesme te rrethit tone, duke mos i vleresuar sa dhe si duhet rendesine e nevojes se kategorizimit te nxenesve ne keto dy drejtime, do ndodhe perfshirja e gjithe nxenesve ne njerin nga drejtimet ,pra te pergatitjes se nxenesve vetem per shkolla te larta duke demtuar te ardhmen e tyre dhe duke u hequr nje mundesi te shkelqyer qe u krijon drejtimi i dyte.Mungesa e shkollave profesionale ne rrethin tone nuk duhet te ndikoje ne mosorientimin e nxenesit drejt kesa] lloj shkolle .pasi dhe aftesite dhe mundesite e nxenesve nuk jane te njellojta ,kjo ne aspektin intelektual,psikologjik e social.diference qe e eliminon shkolla profesionale,pasi mesimnxenia eshte me e Iehte per vete natyren praktiko - teorike te procesit te mesimnxenies.Por nese punohet vetem ne njerin drejtim do krijohet inflacioni profesional i intelektualeve, duke shkaktuar nje krize jo te vogel.

A.2.1 Kualifikimi i stafeve arsimore



     Zyra Arsimore ne bashkepunim me drejtorite e shkollave ne menyre te vazhdueshme mbi bazen e identifikimit te nevojave per trajnim te stafeve arsimore duhet te beje trajnime me qellim rritjen e nivelit kualifikues te stafeve te saj, duke perdorur per kete qellim kapacitetet me te arrira te stafeve te saj, gjithnje ne sherbim te permiresimit te cilesise.Por ne qender te vemendjes duhet te mbahen krijimi i mundesive institucionale kualifikuese, qe krahas atyre te sistemit 5,lO,20-vje< ;are qe organizohen sistematikisht nga QTKA ,te krijohen mundesi qe te zhvillohen trajnime dhe kualifikim dhe nga axhenci trajnuese ,private e shteterore me qellim rritjen e nivelit pro£esional te mesimdhenesit me £okus rritjen e cilesise se sherbimit arsimor ne rreth.Duke rritur standardin e cilesise se mesimdhenesit, aftesimin e tij profesional, shkolla behet me atraktive dhe me miqesore, gje qe ndikon drejtperdrejt ne minimizimin e zvogelimit te tendences se braktisjes se shkolles nga nxenesit e nivelit parauniversitar, qe si shkak ka renien e interesit per mesim. Per kete arsye eshte e nevojshme te pershtatet procesi mesimor ne drejtim te nje sherbimi arsimor sa me cilesor.

     Rendesi ne kete drejtim merr edhe vetekualifikimi i mesuesve.jo vetem per Ienden qe jep.per metodologjine bashkekohore te mesimdhenies e mesimnxenies.por edhe per ta integruar lend en e tij me lendet e tjera.Shkembimi i pervojave me mesues te tjere.qofte brenda rrethit ,apo edhe jashte tij.permes komunikimit elektronik,apo me revisten" Mesuesi" eshte nje mundesi tjeter kualifikimi ne arsim.Mesuesi duhet te jete gjithnje ne kerkim te me te mires per t'iu pergjigjur sfidave qe ofrojne zhvillimet e sotme.      Zyra Arsimore eshte e gatshme dhe mbeshtet vazhdimisht me literature pedagogjike e pro£esionale te gjithe institucionet arsimore ne rreth,si dhe perkrah cdo ide,sugjerim ne drejtim te permiresimit te sherbimit arsimor

A.2.3 Tekstet shkollore



     Nje pune shume e rendesishme i eshte besuar sot mesuesit. Ajo e perzgjedhjes se teksit alternativ.Per kete ZA dhe drejtorite e shkollave duhet te hartojne plane pune per ndjekjen ne menyre te vazhdueshme per punen qe behet ne kete drejtim . Me metodat e mesimnxenies qe vene ne qender nxenesin, tekstet alternative, marrin rendesi te madhe. Perzgjedhja e ketyre teksteve do te perfshije te gjitha grupet e interesit, prinderit, shoqatat profesionale lend ore, qeverine vendore, etj.Bashke me decentralizimin ne arsim, personat qe jane ne kontakte te ngushta me lender dhe mesuesit, duhet te menaxhojne dhe te monitorojne kerkesen dhe oferten per tekste.

     Pergjegjesia direkte per nje perzgjedhje te kujdesshme.pershtatur me programet lendore, duke mbajtur parasysh gjithnje nxenesin eshte e mesuesit .Keshtu.kjo pune nuk duhet te jete formale.rutine.por serioze dhe e studiuar.Mesuesi i ka ne dore te gjitha tekstet alternative.ne shtrirje kohore gjithevjetore.mban shenime.sugjeron ne drejtim te mbingarkeses se informacionit,lidhjes se njohurive nga niera klase ne tietren.ndcrtimit te aparateve,apo pyetesoreve te tekstit.etj

A.2.4 Permiresimi i infrastruktures arsimore



     Nje faktor qe ndikon ne kushtet e punes se nxenesve dhe mesuesve eshte edhe gjendja e godinave shkollore.Nje godine e bukur ka nje efekt nxites per njerezit qe mesojne e punojne ne te.

     Ne vemendje te ZA-se,nga Sektori Mbeshtetes do te jete identifikimi i godinave te shkollave,apo konvikteve per nderhyrje ne sherbime,restaurime te pjesshme.ne menyre qe te permiresohet infrastruktura arsimore.

     Si pasoje e renies se numrit te nxenesve eshte bere dhe do te behet perqendrimi i shkollave ne shkalle rrethi.Kjo mundeson permiresimin e infrastruktures arsimore ne shkollat e perqendruara.

Investimet do perqendrohen ne rikonstruksionin e ketyre objekteve:


Shkolla 9-vjeçare Qelez
Korpusi i shkollave Gjegjan
Konvikti ne Iballe
- Shkolla 9-vjeçarXath
- Shkolla 9-vjeçarMezi
- Shkollat 9-vjeçar Puke e Fushe-Arrez

Per realizimin e ketyre investimeve po u paraprihet me hartimin e dokumentacionit teknik perkates,
*

*
*

*